سفارش تبلیغ
صبا ویژن

داکت اسپلیت انگلیسی

گلکسی شرکتی انگلیسی و بسیار با تجربه و تخصصی در حوزه تولی داکت اسپلیت می باشد. این کمپانی در اقصا نقاط جهان نمایندگی های معتبری دارد و در اسیا در کشور های تایلند ژاپن و کره این شعبه ها فعال هستند..

محصولات داکت اسپلیت گلکسی

دیزاین و فناوری استفاده شده در داکت اسپلیت گلکسی بسیار عالی است و در واقه یک نمونه از بدون نقص ترین های دستگاه های داکت اسپلیت را این کمپانی تولید می کند. در ساخت دستگاه از نتریال های با کیفیت استفاده شده و صدای تولیدی یونیت های ان به نسبت کگمتر از برند های دیگر است و همین مشتریان زیادی را به خرید از این کمپانی عتبر ترغیب کرده است..

قیمت داکت اسپلیت گلکسی

قیمت این داکت اسپلیت های گلکسی با توجه به شرایط بازار ارزی کشور کمی نوسان دارد اما همین نوسان هم بمانند دیگر برند  ها نیست و کم تر است. قیمت ان در مدل های اینورتر بالا تر بوده چرا  که ار تکنولوژی بالاتری بهره می برند و نمونه های معمولی که دور موتور ثابت دارند از قیمت پایین تری بر خوردارند. لازم به ذکر نیست که نمونه های اینورتر مصرف برق پایین تر عمر بالار و در نتیجه در کل هزینه کمتری برای شما در دراز مدت دارند..

خدمات شرکت گلکسی

دماپا خود را موظف دانسته تا پس از فروش این محصول به مشتریان گرامی کلیه خدمات پس فروش را به انها ارائه دهد تا اعتماد دائمی مشتریان را کسب کند. بنا بر این متخصصین ما همواره در ارائه خدمات به مشتریان قدم نهائه و نیازشان را برطرف خواهند کرد