سفارش تبلیغ
صبا ویژن

داکت اسپلیت کولکس

در سال 1986 کارخانه ای به نام ریک در کویت راه اندازی شد که توسط مهندسی خارجی شروع به ساخت انواع کالای های تهویه هوا و تبریدی کرد. چیلر، پکیج های روفتاپ و اسپلیت های کانالی که پرفروش تریت نمونه در ایران داکت اسپلیت کولکس می باشد..
در دیزاین این سیستم ها از برند یورک امریکایی الهام گرفته شده است. طراحی کولکس به شیوه ایست که مانند مارک های آمریکایی قدرت را اولویت عملکردشان قرار داده است. بلوور های فلزی کولکس با صدای زیاد موجب به تولید باد زیاد با استاتیک بالا شده و انرا متناسب با کانال کشی های بزرگ و زیاد می کند. متاسفانه این نمونه تنها در نوع غیر اینوتر عرضه می شود. مصرف برق این محصول نسبت به هم رده هایش بیش تر بوده و نویز هواساز و کمپرسور آن نیز بالاست.
سایز کولکس به لحاظ طول و عرض مناسب است ولی ارتفاع آن بیشتر از حد نرمال می باشد. این محصول از تکنولوژی ویژه ای برخوردار نبوده و به دلیل نداشتن برد مخصوص از ریموت کنترل های متفرقه استفاده می کند..

قیمت داکت اسپلیت کولکس

نسبت به فناوری به کار رفته در دستگاه قیمت کمی بالاست و همچنان نوسانات ارزی موجود در کشور بر قیمت ان دامن می زند د ر واقع این داکت اسپلیت مناسب کسانی است که به سر و صدا و هرینه های ان اهمیتی نمی دهند و قدرت محصول اولویت ان هاست..
. در خرید این داکت اسپلیت دقت کنید که کانال کشی فضای مورد نظرتان حجیم بوده و در صورت امکان کانال مکش برای آن طراحی شده باشد.
.