سفارش تبلیغ
صبا ویژن

داکت اسپلیت سامسونگ

بدون شک سامسونگ یکی از معتبر ترین غول های فناوری و تکنولوژری در تولید سیستم های مختلف می باشد. تلفن هل لپ تاب ها و تلویزیون های ساخته شده توسط این برند درجه یک در خاانه های همه مان هستند و حال  اسن کمپانس برای اسایش مشتریان در خانه و مکان های دیگر شروع به ساخت داکت اسپلیت سامسونگ کرده است.
میزان اعتماد بالای مردم به این شرکت سبب شده که در تمام کشور های جهان بازار خود را داشته باشد. کولر گازی های سامسونگ مدت زیادی است که درخانه هایمان هستند و در فصل گرما برایمان اسایش به ارمغان می اورند. اما چند سالی است که سامسونگ گام در عرصه ساخت اسپلیت های کانالی اینورتر و غیر اینورتر کرده است. .

محصولات داکت اسپلیت سامسونگ

داکت اسپلیت هایی که ابتدا توسط این برند ساخته شدند همگی غیر اینوترر بودند و مصرف برق نسبتا بالایی داشتند اما به دلیل اعتبار شرکت و کیفیت بالایشان از فروش بالایی برخوردار بودند سپس سامسونگ شروع به تولید نمونه های پیشرفته تر اینورتر کرد که هم صدای کمتری دارند و هم مصرف برق کمتری را دارند
.می توان گفت که نمونه سری جزو پر فروش ترین های داکت اسپلیت سامسونگ بوده است که از کیفیتی در حد متوسط  و قیمتی مناسب برخوردار است اما از هم رده های خودش کمی در لول پایین تر رار می گیرد. s

قیمت داکت اسپلیت سامسونگ

 

با توجه به شرایط بازار ارزش کشور و همچنین برند بودن سامسونگ قیمت ان کمی بالاست و دارای نوسان های بیشتری است. میزان هزینه ها در مدل های اینورتر در ابتدا بیشتر از غیر اینورتر ها بوده که در دراز مدت  با مصرف انرژیِ کمتر جبران خواهد شد..